vineri, 25 martie 2011

Despicăm firul în patru...

De săptămâna trecută am început tiptil să păşim spre o altă lume... lumea lucrului manual, a acelor şi aţelor, a pânzei şi a trecutului... am răscolit şi scotocit aşa cum am ştiut noi, aşa cum face toată lumea când descoperă ceva pentru prima oară. Am ales materiale neconvenţionale, cum ar fi plasa de construcţii, ajungând mai apoi la cea de ţânţari...
Totul trebuie să fie uşor sau cel puţin să pară aşa ca să nu creadă copiii că lucru de mână ar fi imposibil pentru ei.
Plasa de construcţii am primit-o cadou de la un părinte, tatăl lui Ştefănuţ, domnul Costel Răsuceanu, acele de cusut şi cele cu gămălie, le-a procurat mama Andreei, doamna Sorina Căţănaş (care ne-a ajutat şi la pregătirea suportului de cusut şi la multe altele, cu drag), acele le-a bontit domnul Vasile Marcu, prieten vechi al grădiniţei şi om tare de treabă... Aţele le-am primit de la o firmă din Timişoara - Kiri, prin amabilitatea doamnei Velinca Chiriţoiu... Toate le-am primit cu drag dar le-am şi făcut cu drag.
Urmăriţi-ne pentru Lecţia 3 a Traistei Bunicii!

3 comentarii:

  1. cu mare drag asteptam lectia urmatoare mai ales ca Andreea avanseaza la cusut,ieri ma rugat sa-i pun ata in ac ca sa-si termine de cusut bluza..ha ha "se pricepe"

    RăspundețiȘtergere
  2. E bine că are entuziasm. Înseamnă că efortul nostru de a face lecţiile interesante şi plăcute şi-a atins scopul.

    RăspundețiȘtergere