miercuri, 4 aprilie 2012

Primăvara-n casă! Haine noi!

E aprilie deja şi nu ne-am mai întâlnit din decembrie... Ehe, cât timp a trecut! Am hibernat şi noi în vizuina noastră dar n-am dormit în neştire... Între timp, am născut prunci, idei, prietenii... Am copt activităţi, am căutat metode, am citit, am pus la cale lucruri frumoase pentru copiii din comună.
E-adevărat, ne dezmorţim cu greu dar o să o scoatem noi la capăt! Aşa că - să-i dăm bice!
Mâine, cu surle şi trâmbiţe, avem deja musafiri! Musafiri cu cadouri speciale pentru copiii din comuna Mărtineşti, aşa cum se cade înainte de Paşti. Anul acesta, Iepuraşul e reprezentat cu cinste de prietenii noştri de la Babel Center Timişoara. Prin proiectul Babel Education, prietenii noştri au hotărât să le ofere copiilor din Şcoala şi Grădiniţa Mărtineşti, judeţul Hunedoara, posibilitatea de a se bucura de o minunată Bibliotecă a copiilor, doar pentru ei, unde plăcerea de a citi şi de a descoperi lumea minunată a poveştilor e la ea acasă.
Să nu uităm că în luna decembrie, anul trecut, la Timişoara, au fost două ediţii de Christmas Market în care profesorii şi cursanţii Babel, copii şi adulţi, şi-au dat concursul în a strânge bani pentru cele necesare dotării Bibliotecii copiilor de la şcoala din Mărtineşti, judeţul Hunedoara.
Babel Center nu este la prima iniţiativă de acest gen. Anul trecut, în urma strângerii de fonduri la două evenimente de Crăciun marca Babel Center, din decembrie 2010, s-a amenajat Camera cu cărţi la Recaş, la Centrul de Plasament.
Constituirea unei Biblioteci a copiilor face loc, de acum încolo, cu siguranţă, multor proiecte interesante dedicate atât copiilor cât şi părinţilor ! Urmăriţi blogul ca să nu pierdeţi acţiunile noastre!

Mulţumim Babel Center: profesori şi cursanţi că aţi crezut în noi şi în copiii noştri şi în faptul că în orice şcoală, fie ea şi de la ţară, se poate face carte şi nu oricum, ci împlinind nevoile copiilor!

 Imagine preluată de pe : http://www.stiriturism.eu/2011/03/08/8-martie-ziua-internationala-a-femeii-sau-ziua-mamei/spring-in-pots/

3 comentarii:

  1. Felicitari d-nei profesor de limba engleza, Adriana Barcean, autoarea acestui blog superb!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumim pentru aprecieri. Tot ce apare pe aceasta pagină reprezintă munca mai multor oameni.
    Cum fiecare dintre noi avem talanţi diferiţi, am ales sa facem fiecare ce ştim mai bine. Important e scopul acestui blog - să demonstrăm că putem învăţa şi altfel la şcoală şi nu cine scrie. Important e că se face şcolaă şi la ţară!

    Vă mulţumim că ne citiţi şi aşteptăm sugestii, întrebări etc. ,în măsura în care vom putea să vă fim de folos.
    O zi minunată de primăvară!

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari d-nei Adriana Barcean .

    RăspundețiȘtergere