luni, 7 martie 2011

Mama una este...




Mâine e zi mare pentru orice femeie... femeie-mamă, femeie-educatoare, femeie-învăţătoare, femeie-profesoară... femeie ce are aripile întinse largi şi ce acoperă şi ocroteşte suflete mari de copii... ai ei sau ai altor mame... dar de care îngrijeşte cu dragoste, cu dăruire, cu sacrificiu.

Mulţumim doamnei educatoare prof. Simona Poenar şi doamnei învăţătoare prof. Diana Dăteşan că şi-au întins aripile largi şi ne-au cuprins copiii, luându-i de-o aripă şi învăţându-i cum să zboare în lume. Ştim că nopţile în care n-aţi dormit gândindu-vă la metode de a-i învăţa pe copii vă vor fi răsplătite cu vârf şi îndesat.

Vă dorim multă sănătate şi vă mulţumim din suflet pentru tot ce faceţi pentru copiii noştri!


Mama coace pâine, de Grigore Vieru
Mama coace pâine, soare în ferestre,
Soarele e unul, mama una este.
Stea, stea, logostea,
Leagănă fetiţa mea
Că eu-s tare ocupată
Şi ea vrea mult legănată
Stea, stea, logostea
Leagănă fetiţa mea
Leagăn-o lin şi mereu
Stea, stea, logostea
Să creadă c-o legăn eu
Stea, stea legănea
Leagănă fetiţa mea.
Greieraşul a cântat
La un chef la împărat
Şi-a adus acasă-n sat
Scripca plină cu păsat
Dar în zori cel împarat
A venit după păsat
Că atunci când i l-a dat
Împăratul era beat.
Aricioaica în umbra florii
Îşi grijeşte ariciorii
Şi îi spală de cu zori
Pe botic şi ochişori
Dar pe spate, dar pe spate
Să-i băiască ea nu poate
Ariciorii aşadar,
Stau cu spatele murdar.
Şi îi spală doar când plouă
La o lună, ba chiar două;
Bucuraţi-vă, mă, pici,
Că nu sunteţi pui de-arici!




Imagine preluată de pe http://www.gettyimages.com/detail/200267784-001/Taxi-Japan

Şi poze aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu