vineri, 25 martie 2011

Campania RHS

RHS vine de la Royal Horticulture Society. Organizaţie ce îşi are sediul în Marea Britanie şi care desfăşoară o campanie pentru şcolile britanice în dorinţa de a încuraja copiii să descopere plăcerea grădinăritului...
Am citit, ne-a plăcut, am scris mail... Am primit răspuns, am fost ajutaţi să ne înscriem pe site, pas cu pas, preţ de căteva mailuri bune, cu răbdare, înţelegere şi amabilitate deşi nu ne încadram în cerinţele campaniei: Nu suntem din Marea Britanie! 
Suntem din România şi vom arăta că se poate şi în România şi chiar şi la ţară, un proiect internaţional. 
Ne-am demonstrat-o asta anul trecut.
Totul ţine de mentalitate, de dorinţa de a schimba ceva în comunitatea în care trăim, în viziunea copiilor pe care îi formăm. 
Şi noi vrem să aducem o schimbare!
Urmăriţi acţiunea noastră de săptămâna viitoare!
 Imagine preluată de pe site-ul: http://apps.rhs.org.uk/schoolgardening/teachershome/default.aspa

Un comentariu:

  1. Mai Adi, ne-om muta si noi la Fild si o sa infratim cele 2 sate:P Foarte faine actiuni!

    RăspundețiȘtergere