vineri, 27 aprilie 2012

Copii, copii şi haine rele sau Mona, zi de zi...

Hristos a înviat!

Iată că ne întâlnim mai rar... Primăvara asta ne-a dat cu totul peste cap, ba cu frig, ba cu căldură, ba cu vânt şi ploi că nu  am mai găsit răgaz să mai stau să mai aştern rânduri. Cu vacanţa, am mai ieşit şi eu din ritm deşi copiii mă ţin ancorată bine bine în realitate!
M-am gîndit că, odată cu primăvara, să deschid şi o rubrică nouă pentru părinţi în căutare de informaţii inedite utile atât lor cât şi copiilor. Astfel încât, de luna aceasta, vă invit la Vânătoare de bloguri.
Nu demult am descoperit, de fapt, mi s-a arătat, un blog venit ca o vitamină pentru părinţi. Şi, de asemenea, un alt tip de divertisment pentru copii. Nu sunt în măsură să scriu recenzii dar în iureşul de evenimente, o pastilă de râs şi de relaxare, nu strică nimănui...
Tam ta ram... Copii, copii şi haine rele sau... Mona, zi de zi

Aş putea încadra blogul la capitolul "Isprăvi făcute de mămici fericite şi împlinite".
Vă rog, aruncaţi un ochi şi spuneţi-mi părerea voastră!
Dacă vă recomand blogul, înseamnă că-mi şi place!
Vouă?


Imagine preluată de pe : https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/582707_355521494506570_231042963621091_1058069_839002453_n.jpg

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu