duminică, 1 mai 2011

De ce să întindem mâini?

Cine îşi pune întrebări din acestea într-o zi de duminică. Într-o zi de 1 mai când oamenii cuprinşi de o moştenire "de aur" se gândesc la propria lor stare de bine în fumuri de mici şi clinchete de sticle. Dar îndrăznesc naiv să mă întreb "De ce să întindem mâini?". "De ce să răspundem când suntem strigaţi?"
Pentru că dacă nu suntem noi cei care răspundem verbal, e sufletul nostru care colcăie pentru că vrea să răspundă prin gesturi, prin gânduri, prin frământări... E moştenirea noastră spirituală de două mii de ani care ne trage semnalul de alarmă şi ne spune "Dăruind vei dobândi!"
Aşa că alegem să tragem un semnal de alarmă, chiar dacă omeneşte nu facem mare lucru şi să vă răspundem "verbal" - Dăruind veţi dobândi!
Sigur se găsesc o mulţime de mămici care au pe acasă hăinuţe de care nu se mai folosesc şi cu care ar bucura o mulţime de copii. Apoi, or mai fi şi alţii care vroiau demult să ajute şi nu li s-a oferit ocazia: acum o aveţi!

Puteţi să contactaţi direct numerele scrise pe afiş sau dacă sunteţi din zona Orăştie, Deva, Hunedoara - ne puteţi scrie un mesaj şi vă contactăm noi!
Sau pentru cei care doriţi să distribuiţi articolul acesta, sunteţi bineveniţi să o faceţi şi poate puteţi aduna cele necesare în zona în care locuiţi!

Mulţumim!

2 comentarii:

  1. Adi, eu chiar ieri am selectat un plasoi de haine si una de jucarii. Mi-ar prinde bine o adresa unde sa le trimit:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ralu,

    Ai numarul de telefon pe afis, eu zic sa o suni pe miruna ionescu si sa ii spui ca ai vorbit cu mine. Si sa iti dea o adresa unde le poti trimite. Miruna e foarte faina! Sau am sa ii scriu eu un mesaj sa vedem daca ne poate da o adresa...
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere