marți, 5 aprilie 2011

Traista Bunicii - Lecţia 4

Bunica a fost azi obosită şi în traista ei a încâlcit aţe şi n-a mai găsit ace, cu tot cu ochelarii pe ochi... Vremea i-a dat dureri de cap, deh, bătrâneţile astea! Copiii au venit, meteodependenţi şi ei sau, mai degrabă, empatici! Fiecare dorea să fi el primul căruia i se arată cum. "Doamna, mi s-a încâlcit aţa! Mă ajuţi?" Altul:" Şi eu ce fac? Nu ştiu!" Şi alergam dintr-o parte în alta, explicându-le care cum, scotocind prin plasă, pasând nasturi, ba, tăind iepuraşi...
Aţi înţeles ceva? Desigur că nu...

Aşa, să le iau pe toate pe rând.
Azi, am cusut nasturi. Copiii de grădi au fost grozavi, s-au încurcat în aţă, s-au enervat dar s-au descurcat! Cei de şcoală, au cusut traista în care îşi vor ţine lucrurile pentru cusut. Trei dintre şcolari au şi terminat-o, vă vine să credeţi? Doi băieţi şi-o fată! Restul s-au dat bătuţi şi au luat şi ei două bucăţi de material şi un nasture de lemn, nişte aţă şi s-au pus pe cusut... Le-a plăcut mai mult, era mai uşor!
Şi iepurii, că poate sunteţi curioşi... iepurii sunt nişte desene mici puse pe o coală mare, numerotaţi, tăiaţi şi adunaţi, vor participa vinerea viitoare la o tombolă... Dacă adună cel puţin trei iepuraşi, copilul participă la o tombolă unde va câştiga fiecare câte ceva!
Azi mi s-a părut epuizant! Poate că joaca asta de-a  vremea frumoasă se va potoli odată şi ne va lăsa să respirăm cu adevărat primăvara!
Poze, poze, poze!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu