vineri, 1 aprilie 2011

Albastru înseamnă că ne pasă!

Şi ne-am ţinut de cuvânt şi am făcut, poate peste măsura puterii copiilor, cum s-ar crede, două acţiuni într-o singură zi. Unde s-a mai auzit aşa ceva?!?! La noi, la Mărtineşti, orice se poate!
Azi, de ziua păcălelilor, noi ne-am ţinut de treburi serioase şi nu am făcut glume de nici un fel. Poate, mai degrabă, azi, a fost Ziua Antipăcăleală. Am luat viaţa mai în serios şi ne-am asumat roluri diferite, după cum am zis, toate în aceeaşi zi, adică 4 ore... 20 copii, 2 cadre didactice, 2 mame... 2 activităţi într-o zi...
Am crezut că putem şi am putut - tur de forţă, daaaaaaaaa!
De la 10.00, am început o mică discuţie cu joc despre Autism. Am vrut să îi informăm pe copilaşii noştri că sunt şi copii diferiţi de ei pe lumea asta care comunică altfel decât ne-am obişnuit să comunicăm noi. Am început de la Albert Einstein, un autist genial şi am ajuns la jocul cu oglinda sau viceversa... Am desenat cu cretă albastră şi să nu uităm, am fost îmbrăcaţi toţi în albastru. 
Dacă v-aţi întrebat de culoarea predominantă, nu, nu e uniforma şcolii noastre, e doar un exerciţiu de susţinere a persoanelor cu autism.


Desenele nu le-am putut limita la albastru, fetele au ţinut să adauge puţin roz, iar băieţii s-au atins şi de galben...

Dar a ieşit minunat!
Poze să vedeţi că nu vorbim de la noi, găsiţi aici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu